Search This Blog

Saturday, August 21, 2010

Защо да пробваме crossfit?


През последните 12години спортът е неизменна част от живота ми. Тренирала съм най-различни неща от карате до плуване. Обичам движението и динамичността в спортовете. Когато бях малка бях голям противник на фитнеса. Изглеждаше ми прекалено статично и скучно. След като контузията сложи край на великите планове и мечти свързани с баскетбола се лутах и не знаех точно какви цели имах в живота. Единственото нещо, з акоето бях сигурна е че исках спортът да ми бъде спътник до края на живота ми. Единствената идея, която ми хрумна тогава беше да стана фитне синструктор и някой ден с малко повече труд и късмет д аимам собствена фитнес зала. Временно това беше моята цел номер едно, до момента в който...

....се появи Кросфит-а. Откакто за първи път прочетох за този спорт, моментално се влюбих в него. За разлика от традиционните тренировки във фитнеса, чрез които получаваш мечтаното тяло, кросфита ти помага да внесеш една промяна в себе си, която започва отвътре навън.

Получава се нещо, като със спортната кола. Веки иска да я има! Фитнесът ти помага да получиш визията ѝ, но не ти дава възможността да използваш качествата ѝ! Да, може и да получиш хубаво и релефно тяло,широк гръб и стегнат задник, но ще успееш ли да избягаш 5километра, да скачаш на 70сантиметрово трупче, да се набираш, да правиш лицеви опори, да спринтираш и т.н.?...Не! ДОкато кросфита ти помага да развиеш точно тези качества, а добрата визия е просто следствие от всяка една промяна,която настъпва в теб!

И не на последно място кросфитът отнема доста по-кратко време от дългите и отегчителни часове прекарани върху бягащата пътечка,по-ефективен е и по-забавен! Така че, ако търсите начин да влезнете във форма, но нямате много свободно време...кросфита е вашето решение! :)

No comments:

Post a Comment