Search This Blog

Sunday, July 11, 2010

Новият ми наркотик


Днес е Неделя. Обикновено неделите са единствените ми дни без тренировки...но не и тази неделя! От миналата седмица бях решила, че "почивният" ми ден тази седмица ще бъде запълнен с новата ми страст, а именно кросфит!

Та станах аз тази сутрин, закусих със здравословната си палачинка и се отправих към стадиона. И мога да ви кажа, че това беше най-уникалната тренировка, която съм имала през последните 3-4години, а аз имам по 13-14тренировки на седмица... Беше толкова хубаво, хем изморително, хем ефективно... След тренировката за първи път от много време насам усетих онова чувство на умора след тренировка, когато знаеш, че си се потрудил и си е заслужавало!

Сега нямам търпение до следващата тренировка на стадиона. Тъй като сезонът ми в плуването още не е свършил и тренирам двуразово, имам възможност да тренирам на стадиона само в неделя, но сле дтази сутрин съм толкова ентусиазирана, че се чудя как да си комбинирам тренировките, така че д амога да отид аи във вторник и в четвъртък вечерта... :)

Кросфита май ще е новият ми наркотик! :)

No comments:

Post a Comment